روزه بد

برای دل خودم وقتی که تنهام

دلم بد جور تنگ نگاهیست که می گرید بار ها در این چند روز دوری از تو خود را در ایینه نگریسته ام و هر بار که این کار را

می کنم احساس تنهایی بیشتری در صورتم می بینم از تو جز یک نگاه چیزی نمی خواهم فقط بنشین روبه رویم هیچ چیز نگو من

کمی می خواهم برایت بگویم می خواهم از دلتگی هایم برایت بگویم از تنهایی هایم و از گریستن هایم جان من گوش کن حتی به

خاطر من هم که شده گوش کن می دانم اگر همه اش را بگویم سردرد می گیری پس بگذار دلتنگی هایم را گلچین کنم و برایت

بگویم سخت است هر روز که چشم باز می کنی به انتظار کسی باشی که می دانی خیلی وقت است فراموشت کرده است

 سخت است هر بار که چشم می بندی به امید دیدار کسی در رویاهایت باشی که می دانی خیلی وقت است تو را فراموش کرده

سخت است هر بار که به جایی می روی برایش سوغاتی بخری و بعد از این که خریدی تازه یادت بیوفتد که او خیلی وقت است

 که دیگر نیست دلم گریه می خواهد گریه ام را دیگر نمی توانم پنهان کنم اصلا بگذار همه بدانند دارم گریه می کنم بگذار دلیلش

را هم بدانند مردم بدانید تنهایم بدانید گریه هایم از سر دلتنگیست ________________  امروز حالم اصلا خوب نبودببخشید

حال شما را هم بد کردم حداقل دلم به این خوش است که این وبلاگ را برای روز هایی که تنهایم دارم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاریخ یک شنبه 7 تير 1394 ساعت 21:10 نویسنده sana پردیس |